Sunday 17 March 2019

Tempat-tempat dilawati semasa perjalanan sepanjang Tahun Baru Cina 4 - 9 Februari

Salam semua. Dari 17 Februari hingga 15 Mac lalu saya telah berkongsi semua tempat-tempat seperti masjid dan surau yang kami sekeluarga singgahi semasa perjalanan sepanjang Tahun Baru Cina ke Bangi 4 hingga 9 Februari. Gambar di atas merujuk kepada Masjid Tengku Muhammad Faiz Petra yang terletak di tengah bandar Gua Musang telah dirakam pada Sabtu 9 Februari di mana hari terakhir perjalanan kami sekeluarga. Kini saya telah mengumpulkan semua pautan di dalam blogspot ini sebagai rujukan...

Masjid

1. Masjid Sultan Ahmad, Paloh, Gua Musang





Surau





No comments:

Post a Comment

Masjid Hidayah Mustaqim, mukim Pak Keral, Pengkalan Kubor

Daripada 2 minggu lalu... Petang Sabtu 17 Ogos 2024 saya ke Pengkalan Kubor lalu singgah di Masjid Hidayah Mustaqim di mukim Pak Keral.  Lih...